U Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego

Borders? I’ve never seen one, but I’ve heard they exist in some people’s minds

Thor Heyerdahl

Promocja w telewizji, radiu, na wielkich portalach internetowych. Wywiady, filmy, książki, albumy, wystawy. Nowoczesna formuła i spójny przekaz. Uznanie w oczach dziennikarzy, młodych odbiorców, opiniotwórczych środowisk. Wszystko to zyskuje firma, która zdecyduje się na współpracę w ramach wypraw podróżniczo-reporterskich. Chcesz sprawdzić ile warte są moje działania? Nie ma problemu, przeprowadzę wykład motywacyjny dla Twoich pracowników. Pokażę jak sprawnie budować wizerunek firmy wykorzystując porywającą siłę dobrych opowieści.  Zapraszam do zapoznania się z efektami cross-mediowymi i opiniami decydentów ze świata biznesu o moich przedsięwzięciach. Wszystkie szczegóły współpracy omawiam indywidualnie. Z przyjemnością spotkam się osobiście i jeżeli w przeciągu 5 minut nie przekonam Państwa do mojej wizji to znaczy, że nie była ona wystarczająco dobra.

Jak się dowiedziałem o waszej wyprawie to pomyślałem: absolutna rewelacja!

Bronisław Komorowski, Prezydent RP

Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni efektami tej akcji

Jarosław Bauc, Prezes Zarządu Polkomtel S.A. 2008-2012

Forma i wyraz tych informacji ma spowodować, że dotrze ona do młodych ludzi

Krzysztof Kilian, Wiceprezes Zarządu, Polkomtel S.A., na konferencji prasowej kończącej wyprawę

Wykłady motywacyjne

Korzystając z moich doświadczeń nabytych podczas podróży w ekstremalnych warunkach prowadzę wykłady motywacyjne dla biznesu i trzeciego sektora.

>> Pobierz ofertę wykładów motywacyjnych

Wykład motywacyjny „Long Walk PLUS Expedition czyli przez dziki Wschód”:

Opowieść o ekstremalnej wyprawie z Jakucka na Syberii przez tajgę, Buriację, Mongolię, pustynię Gobi, Chiny, Tybet, Himalaje, Nepal, aż do Kalkuty w Indiach. Pełna dzikich miejsc i niezwykłych ludzi historia o pokonywaniu własnych słabości, wytrwałości i pasji, która pozwala dokonywać rzeczy niezwykłych. Moje doświadczenia z „dzikiego Wschodu” przenoszę na grunt biznesowy opowiadając o tym jak skutecznie motywować do działania, wyznaczać priorytety, szukać najbardziej niecodziennych metod działania i wreszcie osiągać cele, które innym wydają się niemożliwe do zrealizowania. To wreszcie opowieść o przyjaźni i pracy zespołowej, a przede wszystkim o niezwykłej mocy porywających historii. W biznesie sukces odnoszą przecież ci, którzy potrafią myśleć jak Thor Heyerdahl: „Granice? Nigdy żadnej nie widziałem, ale słyszałem, że istnieją w umysłach niektórych ludzi”.

A dalej… W przygotowaniu mam już kolejne przedsięwzięcia opowiadające o historiach i przygodach na krańcach świata. Moje projekty wpisują się w misję CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) oraz potrzeby wizerunkowe wielu firm dając szansę stworzenia niestandardowej i porywającej dla odbiorców  akcji promocyjnej, opartej na efektach cross-mediowych.

Storytelling

Chyba nie ma w języku polskim dobrego odpowiednika słowa storytelling. W dosłownym tłumaczeniu to „opowiadanie historii”, czyli innymi słowy gawędziarstwo, tworzenie Opowieści.

A sprawnie stworzona Opowieść posiada magiczną moc uwodzenia ludzi, przyciągania ich uwagi, przekonywania do naszych racji i naszej wizji świata. W dzisiejszym świecie wszechobecnego szumu informacyjnego tylko wyraziste narracje mają szanse zaistnieć w świadomości odbiorców. Dlatego sztukę storytellingu wykorzystuje się na coraz liczniejszych polach. Przestaje być ona tylko domeną pisarzy i scenarzystów filmowych, a wchodzi w świat nowych mediów, biznesu i marketingu. Staje się narzędziem sprawnej komunikacji publicznej. Pewnie dlatego największe agencje marketingowe takie jak Saatchi&Saatchi albo Grey akcentuję siłę storytellingu w działaniach reklamowych, a podręczniki dla dokumentalistów mówią o kreatywnym opowiadaniu jako najważniejszej umiejętności filmowców i ludzi mediów.

Moje doświadczenie nabyte podczas podróży i pracy reporterskiej wykorzystuję również doradzając i prowadząc szkolenia o tym jak naszą Opowieścią porwać świat. Pełną ofertę w tym zakresie prezentuję w specjalnym serwisie Storytisers.pl

Wyprawy reportersko-podróżnicze

Zapraszam także do współpracy w ramach wypraw podróżniczo-reporterskich. Do moich przedsięwzięć możesz przyłączyć się w każdej chwili. Mam propozycje świetnej, nieszablonowej i efektywnej współpracy dla każdej firmy, od dużego koncertu po MŚP. Zapraszam do kontaktu.

Case study – Long Walk PLUS Expedition

12. listopada 2010 r., dzień po zakończeniu wyprawy, uczestnicy zostali zaproszeni na specjalne spotkanie przez Prezydenta RP, Bronisława Komorowskiego, który po wysłuchaniu krótkiej relacji uczestników wyraził ogromny podziw dla wytrzymałości i hartu ducha młodych podróżników.

Zadowolenie z promocyjnych efektów nowatorskiego przedsięwzięcia wyraził także sponsor tytularny projektu Plus Polkomtel.

Pozytywny dla Plus przekaz wizerunkowy został zauważony i doceniony przez odbiorców:

Trzymam kciuki za powodzenie wyprawy; będę śledzić relacje. Brawo dla Plusa!

~Bogula, Forum National Geographic

Super przedsięwzięcie i fajnie, że Plus wspiera takie akcje

~Podróżnik,  Forum Media2.pl

Spot promocyjny Plusa

Emitowany w kinach w całej Polsce przed projekcjami hollywoodzkiej superprodukcji „Niepokonani”:

 Potencjał medialny Materiały cross-mediowe

Case Study – Poland Trek powered by Żegluga Wiślana

Cele projektu: Promowanie walorów turystycznych Polski – a w szczególności Wisły, jako ostatniej wielkiej dzikiej rzeki Europy – poprzez ekstremalną wyprawę znanego belgijskiego podróżnika Louisa-Philippe Loncke. Termin realizacji skorelowany z Euro 2012.

Cele promocyjne: Budowanie rozpoznawalności marki Żegluga Wiślana – Vistula Cruises jako jedynej firmy oferującej czartery mieszkalnych łodzi motorowych (hausbootów) na Wiśle i w regionie Żuław Wiślanych. Przekaz ze szczególnym naciskiem na klientów zagranicznych (Belgia, Francja).

  • Konferencja prasowa w Urzędzie Miasta Zakopane– prezentacja założeń projektu.
  • Konferencje prasowe w Wiśle, Krakowie, Warszawie;
  • Relacje medialne: Dzień Dobry TVN (wejścia w czasie całego programu), TVP 1 i TVP 2 (Panorama i Teleexpress), Uważam Rze (cotygodniowe), lokalne rozgłośnie radiowe, TV Tarnobrzeg, Gazeta Krakowska, Gazeta Pomorska i inne gazety lokalne; Radio France Internationale, Huffington Post, media belgijskie;
  • Oficjalne przywitanie przez przedstawicieli władz lokalnych: Płock, Baranów Sandomierski, Solec Kujawski, Połaniec;
  • Specjalne spotkanie z Ambasadorem Królestwa Belgii w Polsce p. Raoulem Delcorde;
  • Stała dokumentacja przebiegu wyprawy: fotograficzna i filmowa;